IT profesionál & moto, foto a video amatér

Výstup na Ellmaustein


Během našeho podzimního pobytu ve Fuschl am See v oblasti Salzburg v Rakousku jsem se každý den díval na sousední kopeček Ellmaustein a říkal si, že bych se z něho rád rozhlédl. V předposlední den dovolené se udělalo příjemné počasí a tak jsem vyrazil.

Na poslední chvíli se přidal i Míša (tehdy mu bylo 6 let). Nebyl jsem si úplně jist, zda ten kopec zvládne, ale byl jsem připravený ho tam případně vynést na zádech, jako když byl malý. Míša mě však příjemně překvapil. Sice jsme během výstupu odpočívali u každé turistické značky, ale zdolali jsme na vrchol spolu. Toto byl tedy historicky první vrchol, kam Míša vylezl. Odměnou nám byl úžasný výhled na okolí jezera Fuschlsee, kvůli kterému se rozhodně vyplatí výstup podniknout. (Výhled z vrcholu je v čase 4:30)

P.S. Příště musíme předvědčit maminku, že výhled ze zdolaného vrcholu je zajímavější než výhled z místní kavárny ;).


Share:

0 komentářů:

Okomentovat